ТРАНСФОРМАЦІЯ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ІНДУСТРІЇ 4.0
Ключові слова:
міжнародний бізнес, трансформація міжнародного бізнесу, індустрія 4.0Анотація
Сучасне століття характеризується великим рівнем використання технологій. Четверта промислова революція впливає на більшість економічних процесів, зокрема, на ведення міжнародного бізнесу. Згідно [1], Індустрія 4.0. – це автоматизовані виробництва, на яких керівництво всіма процесами здійснюється в режимі реального часу і з урахуванням мінливості зовнішніх умов
Процеси трансформації четвертої промислової революції для міжнародного бізнесу є дуже актуальними, тому що діяльність в цифровому форматі являється більш доступною та зручною, яка дозволяє за короткий термін виготовити потрібну продукцію для споживачів, виходячи на ринок швидше.
Також процеси трансформації мають фундаментальний характер та фактично призводять до зміни сучасної парадигми міжнародного бізнесу, що в свою чергу породжує новий етап еволюції наукових засад міжнародного бізнесу [2].
Через те, що багато людей почало використовувати технології, це спричинило виникненню нових галузей, організацій та видів компанії, які використовують Інтернет та комп’ютерні інформаційні системи для організації інтернет-платформ, які дозволяють користувачам взаємодіяти один з одним. Наприклад, платформа Instagram, де наразі більше, ніж 2 млрд активних користувачів, які не тільки використовують її для цілі спілкування, а й для цілі відкриття та просування свого бізнесу. Такий вид ведення бізнесу створить можливість для зниження витрат, дозволяючи невеликим компаніям конкурувати з відомими брендами.
Використання технологій також важливо для діяльності очних підприємств для зростання ефективності своєї діяльності. Наприклад, для підвищення якості продукції через інноваційні можливості, вдосконалений контроль та статистичний контроль бізнес-процесів, безпека співробітників, зручність моніторингу та контроль роботи підприємства тощо.
Логістична сфера також підверглась трансформації. Завдяки IT-системі, підприємство може відстежувати та вносити зміни про товари, які були надіслані покупцю. Інформація про товар зберігається на платформі, що дає змогу продавцю та покупцю бути впевненими у своїй угоді та скорочувати свій час на зіставлення та контролю контракту, та забезпечити гарантією один одного.
Залучення інвесторів є однією з найважливіших моментів бізнесу для просування себе на міжнародний ринок. Даний етап для компанії в умовах Індустрії 4.0 становиться легшою. Компанія завдяки Інтернету, рекламуючи себе, знаходить інвесторів з різних кутків світу. Співбесіду, зіставлення контракту, переказ грошей, використовуючи кібербезпеку, і подальше співпрацювання можна проводити через Інтернет-платформу, допомагаючи економити на це час.
Пришвидшення виходу на міжнародний бізнес компанії через відкрите інформаційно-комунікаційне середовища. Паралельного проектування нової продукції, яке забезпечить підвищення конкурентоспроможності та популярності компанії. Також можна з легкістю відслідковувати та прогнозувати споживчий попит після чого орієнтуватися на конкретну продукцію.
Отже, як було сказано, четверта промислова революція охоплює усі сфери життя людини. Можна побачити, що міжнародний бізнес змінює хід своєї діяльності, надаючи йому ряд допоміжних послуг для покращення, легкості на ефективності праці. Цифрова трансформація для бізнесу дає змогу отримати великий рівень конкурентоспроможності, підвищити ефективність роботи, постійно знаходити нових споживачів та інвесторів для більш швидкого шляху на міжнародний ринок.
Посилання
IT-Enterprise. Технології і концепції Industry 4.0. Цифрова трансформація бізнесу. Industry 4.0. [URL]: https://www.it.ua/knowledge-base/technology-innovation/industry-4
Данько, Т. В. Еволюція наукових засад міжнародного бізнесу. Проблеми економіки. 2019. №. 3 (41). C. 109–115