ІННОВАЦІЇ – КЛЮЧ ДО УСПІХУ ІННОВАЦІЙНО – АКТИВНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

Ключові слова:

інновації, успіх, бізнес, сучасні підприємства

Анотація

Щоразу, коли ваш улюблений бренд випускає новий продукт, це інновація в дії. Щоразу, коли один із ваших постачальників запроваджує нову систему виставлення рахунків, яка спрощує ваші платежі, це також є інновацією. 

Інновація не повинна бути такою ж кардинальною, як винайдення комп’ютера – насправді ви, ймовірно, багато разів були інноваторами протягом свого життя. 

Одним із ключів до успіху в бізнесі є генерування нових ідей, щоб підтримувати діяльність, продукти та послуги свіжими. Інновація – це процес втілення цих ідей у ​​життя. 

У величезному морі інноваційних компанії, які беруть на себе найбільший ризик, усувають найбільші прогалини та виявляють нові можливості, винагороджуються своїми споживачами та колегами титулами справжніх новаторів і лідерів.

Чим інновація відрізняється від креативності та мозкового штурму?

Інновації — це налагодження систем, які вже добре працюють, або пошук пов’язаних нових можливостей, тоді як креативність — це потенціал інтелекту вашої команди для створення інноваційних ідей. Творчі здібності – це вміння, яке можна використати для реалізації ідей. Інновації передбачають усі кроки, які ви робите, щоб запровадити ці нові напрямки у свої пропозиції. 

Інший спосіб поглянути на різницю між інноваціями та креативністю полягає в вимірюванні. Ви не можете точно виміряти креативність – це стосується ідей та розумових процесів. Але ви можете виміряти інновації кількістю продуктів, послуг або операційних змін, до яких призводить творчість.

Мозковий штурм має таке ж відношення до інновацій, як і до творчості. Мозковий штурм передбачає збирання багатьох думок для створення «звалища мізків» ідей, багато з яких ваша команда зрештою не реалізує. Якщо креативність — це вміння висувати ідеї, то мозковий штурм — це акт генерування ідей. 

Інновації починаються, коли ви робите кроки для втілення своїх ідей у ​​реальність.

Сучасні лідери зрозуміли переваги інновацій у бізнесі для приросту та зростанню в поточному бізнес-середовищі. Ставка на інновації в сучасних економічних умовах є найбільш перспективним підходом, адже перемогу в конкурентній боротьбі отримують саме ті учасники ринку, які активно використовують інновації [1, с. 168–169]. В результаті вважається, що існує великий попит на менеджерів і керівників зі схильністю до бізнес-інновацій. Нижче обговоримо основні характеристики бізнес-інновацій:

  • Різні типи інновацій, а саме стійкі та руйнівні, безпосередньо впливають на продукт або процес компанії. У той час як підтримка інновацій покращує бізнес-процеси в довгостроковій перспективі, руйнівні інновації – це коли менші компанії кидають виклик більшим корпораціям.
  • Інновації відіграють ключову роль у впровадженні новизни в чинній лінійці продуктів або процеси, що призводить до збільшення частки ринку, доходу та задоволеності клієнтів.
  • Іноді інновації використовуються для оновлення операційних систем бізнесу або впровадження сучасних технологій для автоматизації. Вважається, що поєднання інновацій та автоматизації може допомогти компаніям стати свідками незліченного зростання.

Як зазначалося вище, ефективність, новизна та автоматизація є одними з основних характеристик інновацій. Ці унікальні характеристики допомагають отримати кілька переваг для бізнесу, які наведенні нижче:

  1. Інновації розвивають ваш бізнес. Зростання бізнесу означає, зрештою, збільшення ваших прибутків. Успішні інновації дозволяють підвищити цінність вашого бізнесу, щоб ви могли збільшити свої прибутки. Якщо ви не будете впроваджувати інновації належним чином, ваш бізнес зупиниться.
  2. Інновації допомагають вам залишатися попереду конкурентів. З глобалізацією та ринком, що швидко змінюється, стало більше конкуруючих компаній, ніж будь-коли раніше. Інноваційне мислення може допомогти вам передбачити ринок і не відставати від потреб клієнтів. Якщо ваш бізнес не впроваджує інновації, ви спостерігатимете, як інноваційні компанії приносять нові ідеї на ринок, і вам доведеться намагатися не відставати.
  3. Інновації допомагають вам скористатися перевагами нових технологій. Технології (і особливо штучний інтелект) розвиваються швидше, ніж будь-коли раніше, а це означає, що можуть з’явитися нові, більш ефективні технології для створення кращих продуктів, пропонування ваших послуг, маркетингу вашого бізнесу або відстеження вашої ефективності за допомогою аналітики. Використовуючи переваги цих нових технологій для інноваційних процесів, ви зможете оптимізувати свій бізнес і отримати конкурентну перевагу над конкурентами.

Інновації не є гарантією успіху. Є кілька факторів, які можуть перешкодити успіху інновацій, і ви повинні пам’ятати про них, перш ніж робити стрибок:

  1. Витрати : нові технології, спеціалізовані працівники, значні зміни в ідентичності вашого бізнесу — інновації можуть бути надзвичайно дорогим заходом, і оскільки збільшення прибутків не гарантовано, воно може бути ризикованим. Під час інноваційного процесу ви повинні подумати про витрати та потенційні прибутки та прийняти найкраще рішення. Задайте собі запитання: чи створить це цінність?
  2. Планування : інновації потребують часу, а час, який ви витрачаєте на інновації, – це час, який ви не використовуєте, щоб зосередитися на своїх поточних продуктах, маркетингу та продажах. Якщо ви не можете швидко й ефективно впроваджувати свої інновації, ви ризикуєте не виконати свої квоти та відстати від свого графіка — втратити прибуток і довіру клієнтів та інвесторів.
  3. Нестабільність. Генерація інноваційних ідей може бути захоплюючою, але якщо компанії постійно впроваджують величезні інновації, вони можуть ніколи не знайти стабільної ідентичності чи ринку — і клієнтам, інвесторам і працівникам буде важко встигати за їхніми змінами. Це все про управління інноваціями; Стабільна бізнес-ідентичність важлива для отримання прибутку, тому життєво важливо, щоб ви вибирали нові інновації ретельно та свідомо, а не казали «так» кожній новій речі, яка трапляється на вашому шляху [2].

Сучасні підприємства ростуть і досягають успіху в сучасному корпоративному кліматі з безлічі різних причин. Деякі відомі своїми продуктами, інші своїми послугами, а треті ще менш легко визначити такими факторами, як сильна лояльність до бренду чи захоплюючі рекламні кампанії.

Однак якщо ви подивитеся на організації, які сьогодні справді виділяються серед інших як явні лідери у своїх галузях, стане зрозуміло, що всі вони мають один спільний фактор: усі вони сприймають інновації.

Питання про те, що означає успіх в інноваціях, є надзвичайно складним. Досить сказати, що існує стільки концепцій і визначень успіху, скільки державних установ і менеджерів у глобальному всесвіті конкуруючих компаній. Багато показників успішних інновацій, які можна побачити в управлінській та науковій літературі, просто неможливо виміряти. І в цьому криється головна проблема. Існує цілий ряд м’яких і вільних показників для визначення успішних інновацій. Багато з цих показників широко використовувалися для державного фінансування інновацій, і часто без будь-якої турботи про те, що вони означають концептуально або з будь-якими засобами їх фактичного вимірювання. Деякі приклади загальноприйнятих «концепцій успіху»:

  • Комерціалізація
  • Виведення на ринок
  • Об’єднання або інтеграція в продукт чи послугу
  • Експорт на певний ринок
  • Купівля конкретним клієнтом
  • Успішне застосування технології в тому сенсі, що вона фізично працює
  • Формування «компанії» на основі інновації
  • Створення вартості

Створення цінності займає особливе місце в цьому списку потенційних показників «успіху». Щоб бути успішною, інновація повинна чітко створювати диференційовану цінність для групи залучених покупців. Однак проблема полягає в тому, що створення цінності для клієнтів може спричинити або супроводжуватися вел68569+ичезними грошовими втратами для задіяної компанії.

Інновації є життєво важливими для успіху вашої компанії в сучасному висококонкурентному бізнес-середовищі, особливо коли клієнти стають більш вимогливими та кмітливими.

Посилання

Богма О. С. Роль інновацій у забезпеченні конкурентоспроможності національної економіки. Богма О. С., Болдуєва О. В.: Вісник Запорізького національного університету. 2010. № 3 (7). С.168–169.

Борецька Н. П., Якимчук І. Ю. Проблеми впровадження інновацій на підприємствах : thesis. 2017. URL: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7069 (дата звернення: 20.03.2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-23

Номер

Розділ

Секція 3. Інновації та підприємництво як основа економічного зростання країни